Sunday, October 9, 2016

Hoekom Is Ebay Verbod Op Die Verkoop Van Aanlyn - Spel Virtuele Bates

Hoekom is eBay verbod op die verkoop van aanlyn-spel virtuele bates? Massiewe multiplayer online games (MMOGs) soos World of Warcraft en Quest eis miljoene spelers regoor die wêreld. Al hierdie mense betaal om te speel, en hulle spandeer hul tyd te versamel waardevolle punte, artefakte en talle ander goedere wat drie primêre doel dien: Hulle maak die speler voel gelukkig; hulle toelaat dat die speler om handel te dryf of te verkoop binne die aanlyn-wedstryd mark vir ander goedere of dienste wat hy of sy wil of behoeftes; Hulle verhoog die waarde van spel karakter van die speler. MMOGs het al vir jare, en mense spandeer ontelbare ure aanlyn opbou netto waarde van hul karakters. Wat hulle doen met hierdie waarde is geneig om te bly binne die spel wêreld self; egter 'n meer onlangse ontwikkeling van hierdie virtuele waarde in die werklike wêreld ekonomie gebring. In die afgelope vyf jaar of so, & quot; virtuele eiendom & quot; begin vertoon op online markte soos eBay. waar dit verkoop word vir werklike geld. Die webwerf IGE (Internet Gaming Entertainment) spesialiseer in die verkoop en handel van virtuele eiendom en is waar die meerderheid van hierdie oordragte plaasvind. Die verskynsel het epiese proporsies bereik, met die jaarlikse mark vir hierdie virtuele bates oral ter waarde tussen $ 250,000,000 en $ 900,000,000. Hierdie verskynsel het nou 'n naam: die werklike geld oordrag, of RMT. Met daardie soort geld verwissel, is RMT gebind om meer meer aandag as wat dit wou kry. Regerings het begin om kennis te neem van hierdie verkope (sien Kan die virtuele IRS belasting geld?), En Korea eintlik verbied derde party RMT in 2006. En die spel makers, van wie die meeste eis wettige eienaarskap van alle virtuele bates gebou in hul speletjies , het begin om te dink hoe om dit te ignoreer bestuur vir hul terme van gebruik. Want in die meeste gevalle, is dit die spel makers wat eintlik besit hierdie goedere, tegnies gesproke. Met die brou omstredenheid en moontlike daaropvolgende regulering van die RMT veld, dit is nie al wat vreemd dat eBay het besluit om die verkoop van hierdie virtuele bates te verbied in die mark. Waarskynlik, een van jarelange reëls eBay verbied reeds hierdie soort bedrywe, wat verklaar, & quot; Die verkoper [van digitaal afgelewer goedere] moet die eienaar van die onderliggende intellektuele eiendom, of gemagtig is om dit te versprei deur die eienaar intellektuele wees & quot. So as Sony het, in sy terme en voorwaardes, wat reeds gevestig as die intellektuele eienaar van alle bates verkry in Quest II, dan was dit net 'n kwessie van eBay besluit om aanlyn-speletjies bates te definieer as intellektuele eiendom. So is dit die rede vir die verbod? eBay sê dit optree om sy gebruikers te beskerm en die integriteit van die mark te handhaaf. Geen twyfel, kan die verkoop van virtuele bates leen hom tot hoër pryse van bedrog as die verkoop van tasbare bates. Daar is ook die kwessie van wat lyk soos die onvermydelike regering regulering van RBS, wat eBay se lewe selfs meer ingewikkeld as wat dit reeds is sou maak. Regering regulasie van enige soort sou nuwe dop en rekeningkundige skemas vereis op 'n gedeelte eBay aan enige belasting of bestuur rekordhouding n regering agentskap sal vereis van virtuele-bate verkope. Maar 'n interessante skuif op 'n gedeelte eBay se mag 'n idee te bied aan die oorheersende rede vir die verbod: Second Life eiendom is vrygestel. En wat is anders aan Second Life? EBay sê dis vrygestel van die verbod, want daar is beduidende twyfel of Second Life is 'n & quot; game, & quot; val terug op aandrang skepper Linden Labs "dat Second Life is 'n & quot; virtuele wêreld, & quot; nie - beslis nie - 'n & quot;. spel & quot; Maar die verskil tussen 'n virtuele wêreld en 'n spel is 'n redelik moeilike een om te kwantifiseer. Die kwantifiseerbare onderskeid, dit lyk, tussen Second Life en, sê, World of Warcraft, is dat RMT is wettig in Second Life. Dit is aangemoedig. Dit is gebou in die spel. Daar is geen manier dat Linden Labs gaan dagvaar eBay vir 'n wins maak platform vir die verkoop van virtuele bates verkry in sy, um, wêreld. As eBay se verbod is in werklikheid 'n poging om die uitslag van regsgedinge wat waarskynlik ontvou in die komende jaar meer as virtuele-eiendomsreg te vermy, dan RMT blyk te wees op 'n interessante kruispad. Plekke soos IGE nog aan die gang en die fasilitering van die verkoop van virtuele bates teen 'n razend tempo. Maar met die regering regulering en potensiële regsaksie op die horison, die toekoms van sodanige derde party platforms is onseker. Sony, vir een, het 'n skuif te kapitaliseer op RMT in plaas daarvan om duur pogings om dit te beëindig, die launch van 'n site genaamd Stasie Exchange vir die wettige verkoop en handel van goedere wat in Quest II gemaak. As hulle slim is, sal ander spel makers voorbeeld te volg in plaas van die besteding van miljoene om die onvermydelike te veg. Vir meer inligting oor virtuele eiendom, RMT en verwante onderwerpe, check die volgende skakels: Terdiman, Daniel. & Quot; eBay verbied veilings van virtuele goedere & quot. CNET News. 29 Januarie 2007. nuus / eBay + verbod + veilings + van + virtuele + goedere /2100-1043_3-6154372.html Yam, Marcus. & Quot; eBay Om virtuele goedere denoteer van MMORPGs & quot. DailyTech. 30 Januarie 2007. dailytech / article. aspx? Newsid = 5906 Zonk. & Quot; eBay Denotering Alle veilings vir virtuele Property & quot. Slashdot. 26 Januarie 2007. games. slashdot / article. pl? Sid = 07/01/26/2026257


No comments:

Post a Comment