Thursday, October 6, 2016

Forex Lmax

Konsekwent, betroubare en neutrale FX handel Die bekroonde LMAX Exchange is die wêreld se voorste MTF vir FX gemagtig en gereguleer word deur die FCA. Diens makelaars, fondse, maatskappye, batebestuurders en banke en professionele handelaars, die unieke LMAX Exchange sakemodel gekombineer met ongekende tegnologie fokus op die fundamentele probleme met die FX mark en los twee belangrike bedryf probleme: Die gebrek aan deursigtigheid van die ware koste van OTC verhandel FX Die gebrek aan akkurate, konsekwent betroubare FX handel uitvoering LMAX Exchange lewer 'n unieke visie vir 'n wêreldwye FX handel - 'n deursigtige, neutraal, gelyke speelveld vir alle deelnemers aan die mark, ongeag status, grootte of aktiwiteitsvlakke. LMAX Exchange is nie 'n mark-maker, en in teenstelling met sommige ECNs, is die oop bestelboek gedryf deur streaming, nie laaste blik limiet bestellings deur boonste vlak banke en institusionele likiditeit verskaf. LMAX Exchange - sleutel handel voordele Streaming FX limiet-orde likiditeit van boonste vlak banke en eiendom firmas Ongekende uitvoering gehalte - gemiddelde handel latency is 4 Me Pre post-handel deursigtigheid - 'n oop bestelboek met geen verlede kyk of verwerpingsartikel Streng prys / tyd prioriteit ooreenstem - heeltemal neutraal en anonieme handel wat ooreenstem met die volledige reeks van skoonmaak oplossings bekroonde FX handel plek - erken vir uitnemendheid en innovasie LMAX Exchange - die ontwrigtende innoveerder in globale valuta handel oor die laaste 3 jaar, LMAX Exchange is konsekwent beskou as een van die UKs vinnigste groeiende tegnologie maatskappye in gesogte besigheid ranglys, insluitend die Deloitte Fast 50 en The Sunday Times Tech Track 100. LMAX Exchange is ook 'n lid van die Tech City Toekomstige Vyftig program. Ons prestasie in die Tech Track 100 ranglys, Deloitte Britse Technology Fast 50 en EMEA 500, en insluiting in die toekoms Vyftig program toon duidelik hoe LMAX Exchange blyk om die ontwrigtende innoveerder in globale valuta handel wees, sê hoof uitvoerende beampte David Mercer. Tech Track 100, saamgestel deur Fast Track jaarliks ​​en uitgegee deur die Sunday Times elke September, lys Britains 100 vinnigste groeiende private tegnologie maatskappye wat gebaseer is op die groei in verkope oor die afgelope drie jaar. Deloitte Britse Technology Fast 50 is 'n ranglys van die 50 vinnigste groeiende tegnologie maatskappye in die Verenigde Koninkryk, gebaseer op persentasie groei van inkomste fiskale jaar oor die afgelope vier jaar. LMAX Exchange - onlangse video-en klank Kyk en luister na die LMAX Exchange span gepraat by die bedryf se voorste events. LMAX Brokers LMAX Exchange is 'n forex en CFD handel venue dat sy kliënte direkte toegang tot institusionele likiditeit bied. Die grootste voordeel van die uitruil van enige ECN makelaar is, na ons mening, die feit dat dit bied 'n volledige voor - en na-handel deursigtigheid. LMAX bied 'n oop bestelboek, maak nie loop die risiko, en nie die geval in diens 'n ldquolast lookrdquo beleid uitvoering maak dit beteken dat bestellings nie nagegaan en / of vertraag voordat dit uitgevoer word. Streaming limiet bestellings word verskaf deur die uitruil Algemene Lede so op enige gegewe oomblik sy kliënte weet die prys en die ware koste van handel vir elke ooreenstem orde. Sommige van die ander voordele wat aangebied word deur LMAX sluit uitstaande uitvoering, handel anonimiteit, toegang tot marge skoonmaak fasiliteit, stroom limiet-orde likiditeit van top-vlak banke en eiendom mark makers, streng prys / tyd prioriteit wat ooreenstem, ens Al hierdie is moontlik gemaak deur die uitruil multilaterale handel fasiliteit (MTF), wat alle rede om te spog oor sy prestasie het. Van LMAXs tegnologiese hoogtepunte is normaal handel latency van minder as 3 millisekondes, die verwerking van kapasiteit van 400000000 bestellings per dag, 100 uptime, ens Verder, LMAX MTF gemagtig en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (FCA) in die Verenigde Koninkryk. LMAX Effektebeurse dienste is gerig op makelaars en die bekendstelling van makelaars, institusionele batebestuurders, kommoditeit verhandel adviseurs, en korporatiewe voorraadkamers gebring. Individuele beleggers kan aansoek doen vir rekeninge sowel maar as hulle so reguit te doen deur middel van LMAX Exchange, hulle sal moet 'n aanvanklike belegging van ten minste 10,000. Nog 'n opsie is om aan te meld met 'n makelaar dis 'n amptelike vennoot van LMAX Exchange en bied aan sy likiditeit uitvoering maak jy 'n rekening by Deltastock of Armada Markte byvoorbeeld oop te maak en te begin met so min as 100. Beide institusionele en private LMAX handelaars kan baat uit die uitruil groot lys handel instrumente, wat meer as 60 valuta pare, edelmetale en groot indekse beskik. Hieronder is 'n lys van makelaars bied LMAX likiditeit. Hou in gedagte dat die forex sagteware verskaffer PFSOFT is 'n amptelike vennoot van LMAX Exchange, sodat al die makelaars met behulp PFSOFTs platform Protrader is ook LMAX makelaars. LMAX Brokers Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid. Aangesluit Mei 2012 Status: lid 5769 Posts Ek het 'n redelike verduideliking ontvang oor hoekom hierdie draad geneem uit die artikel Broker bespreking, so dit sal hier bly. Ek wil hierdie draad begin as 'n algemene bespreking fokus vir hierdie verskaffer, LMAX. Ek bely dat my daar aantreklike aspekte van hierdie makelaar soos die gerief daarvan om plaaslike en nie vereis dat die drukkende dokumentasie roete gesoek deur 'n ander makelaars. Wat beteken nie dat hulle nie versigtig met hul bedrywighede, dit beteken net dat daar opspoorbaar kramme vir aansoekers in die Verenigde Koninkryk wat identifiseer wie jy is en wat jy bank met. Tans is ek speel met 'n demo rekening, nie 'n baie werklike situasie ek weet, maar moedig net dieselfde. Vlak-2 pryse aangedui, en 'n stabiele platform. Uitvoering nie blyk te wees. vinnige Enige van julle ouens probeer LMAX Ek stel belang om te weet of ander Europeërs het dieselfde gemak by die opening van 'n rekening. jou maatskappy se naam hier. Aangesluit Januarie 2007 Status: Lid 1737 Posts Ek gebruik hulle sedert meer as 'n jaar. Dit is 'n rots vaste makelaar, feitlik geen stilstand. Betaal 20 / m en versprei is te goed. Ek het vir hulle 'n skandering van my paspoort en 'n nutsrekening as bewys van verblyf, en natuurlik die getekende kliënt ooreenkoms (im binne die EU, maar nie die Verenigde Koninkryk) te stuur. Dit was redelik maklik, dit kan per e-pos hanteer en het slegs 'n paar dae. Daar is gerugte dat hulle sal ophou om te kleinhandel kliënte in die nabye toekoms te bedien (artikel oor ForexMagnates) was. Ek hoop dit is nie waar nie. Hier is 'n paar wenke met betrekking tot lmax: jy kan Multicharts gebruik in plaas van die web platform. Daar is 'n gratis beperkte MC weergawe wat net ondersteun 2 simbole, sodat jy kan dit uit te probeer. Ek het die bosluis-grootte tot 0,5 pit in MC stel en te gebruik die DOM vir orde inskrywing. Ek dink dat sy mooi gerieflik hierdie manier om bestellings te betree en skuif dit rond indien nodig. Ook, daar is SierraChart, het hulle ook 'n lmax verband vir verhandeling nie, maar ook 'n lmax datafeed enigste verbinding, waar jy selfs 'n rekening nie nodig om data te kry. Sy redelik goed vir kartering. P. s. verwag hierdie draad in die kommersiële afdeling laat wankel - daar het 2 lmax drade hier al wat is verskuif. Twee vir een of ander rede hou nie van hierdie firma. Vermoed dat sy, omdat hulle hoef nie 'n banier hier. Aangesluit Mei 2012 Status: lid 5769 Posts was net kyk na die versprei deur die B. Bernanke stand-up comedy show. Hoofsaaklik kyk UJ, ek dont dink dit ooit gaan bo 1 pit so Im beïndruk. Betaal 20 / m en versprei is te goed. Huh, hulle het vir my gesê 25 / m toe ek gevra. Eintlik het hulle 0,0025 per kant. jou maatskappy se naam hier. Aangesluit Januarie 2007 Status: Lid 1737 Posts Ek het hulle gevra om dit te verlaag omdat LCG aangebied 16. Maar dit was meer as 'n jaar gelede, terug dan as hulle steeds probeer om aktief mee te ding in die kleinhandel-segment. Nie seker of hulle dit vandag sou doen. Daar is ook 'n paar BRe wat dit kan verlaag. As jy soek in die kommersiële afdeling ek dink sy al in hierdie drade. Aangesluit September 2009 Status: Lid 996 Posts Ek het hulle gebruik. met slegs 10k rekening en net vir 'n paar dae. As makelaar dit hang. vir scalping, nuus handel, intraday is goed. 100 hefboom: Hulle het net 1 aangebied. en ek wou minnaar een. Ek wil 1: 30-1: 50 en soms 1: 100, maar nie met 10k rekening as EU-makelaar dit laat heining posisie as ondersteuning: Ek hou van my rekening bestuurder by Dukascopy - maar ek weet ander een is horible, hierdie werent naby my rekening. Miskien het jy nodig selfs vir verhandeling del. Soms maak dit saak. Rekening opening wasnt so verskriklik soos met Dukascopy, soos hoe dit behoort te wees met enige ander makelaar. Geen plus of minus hier. Ek gebruik hulle MT4 platform. op te mobiele, wasnt tevrede met hulle iPhone platform, ek dink hulle dint het 'n grafiek of net haal. Soms kon ek sien 0.1 of 0.2 pit by euro / dollar. soms 0.7 soms bo 1.2 pit. Maar vir my nie die geval is regtig saak as 0,1 of 2 pit versprei. In elk geval die kommissie bereken om neut was rondom 0,5 of 0,6. Op my ID-kaart adres bly my pa. Ek het 'n paar strate verskuif van hom. LMAX was so quotsmartquot as hulle het my 'n papier brief aanbeveel af na my ID-kaart adres, sonder kennisgewing aan my. Tot hierdie behoort nie 'n groot probleem. My pa het my: quothey seun Jy het gesoek word deur 'n bank in buitelandse land. Wat jy againquot het - ek en ek nodig het om te kalmeer die ou man, verduidelik ek wil 2 dae mors as ek regtig didnt gekap 'n bank, en wat nodig is om te vertaal dat Engels moedertaal en verduidelik die hele Forex interbank, kleinhandel struktuur, want waarom. gee, want hulle het die vraestelle waar is onderteken sê hulle kan saam met jou te kommunikeer in papierformaat Behalwe van die volgende: die brief oopgemaak voor 5 mense en ek was nie eens daar. In hierdie terme wat hulle nodig het om 'n baie van Dukascopy leer. Ek het toilet vraestelle, nie wat hulle nodig het papier verwelkom, nie om my tyd te mors om basiese dinge te verduidelik. Onmiddellik gesluit my rekening met hulle. Banke is die stuur van aanbevole vraestelle net wanneer jy 'n lening en didnt betaal die lening op tyd. Dit is hier bekend. Wil om geduld te koop Ek het verwag dat aangesien ek duidelik nie 'n kommersiële lid my draad oor hierdie makelaar in die makelaar bespreking bladsye sal bly, en dit is waar dit hoort. Ook is ek nie verwag om my draad geskuif - totdat die waarskuwing van TheMaxx. Ek kan probeer skelmstreke. Sover ek weet Dukascopy nie vaandel ruimte hier te koop, en hul bespreking draad bly in die makelaar bespreking draad. Terwyl ek moan, het ek ook opgemerk dat 'n paar nuusgebeure word gefiltreer van die kalender. VF is nie die plek om dit gebruik om te wees, ek het. Kan erger wees, jy kon gewees het verkeerdelik gekommersialiseer saam met die draad, so tel jou seëninge. Met betrekking tot LMAX op VF in die algemeen: Van wat ek onthou toe ek Twee gevra oor dit eeue gelede (toe die ander LMAX draad hier het verban,) 'n klomp van die plakkate het die bevordering van Armada en spam in drade orals. wanneer VF begin Insta-verbod en skrop uit enige makelaar draad wat verband hou met Armada, die plakkate wat verborge is in die LMAX draad en hou pomp Armada as die laer hindernis vir toegang LMAX likiditeit. Uiteindelik VF genoeg gehad en het net af in die LMAX draad om 'n einde te maak aan dit. Siek kyk of ek kan grawe om die e-pos. Edit: dit gevind het. Dit was terug toe Twee en ek het 'n meer positiewe dialoog gaan. Dankie vir die koppe hier Die rede waarom ons het dit aan die Kommersiële Forum was, want daar was net te veel bevordering van Armada in hierdie draad. Ek dink jy weet reeds dat ons nou sukkel hulle bestoking veldtog vir 'n bietjie meer as 'n jaar (you8217ve het om hul onverbiddelikheid respekteer). Indien u enige melding gemaak van Armada sien oral laat my asseblief weet en as jy kan, toelaat dat iemand wat jy ken that8217s die rede vir die draad skuif en ons houding teenoor Armada. Nogmaals dankie en sorg Cheers en handel goed, so alhoewel daar geen melding gemaak van Armada in hierdie draad, dit blyk LMAX nou agtervolg deur die vorige association. LMAX Exchange Review LMAX Exchange Review LMAX Exchange (London Multi Asset Exchange), gereguleer deur die Finansiële Optrede Owerheid (FCA) is die eerste multi-laterale handel Fasiliteit (MTF) vir Forex. LMAX Exchange is gestig ten einde uitvoering gehalte te lewer aan beide koop-kant amp sell-side handel instellings. LMAX Exchange aangebied om besigheid as 'n instrument vir die verhoging van inkomste deur die verskaffing van 'n deursigtige en neutrale speelveld vir alle deelnemers aan die mark, ongeag status, grootte of aktiwiteitsvlakke. Meer as 65 FX pare Die firma bied markte in 67 FX pare, spot goud en silwer, indekse en kommoditeite met 'n totale regoor deursigtigheid en vinnige uitvoering orde. Bestellings word uitgevoer in streng prys / tyd prioriteit teen 'n gemiddelde spoed van 4ms. LMAX Exchange is toeganklik vir gebruik via verskeie verbinding funksies: FIX 4.4, API (Java en), MT4 / 5 brûe, web GUI, mobiele en MultiCharts. Rekeninge Brokers kan hul FX verskansing uitvoering met 46 verskillende LMAX Professionele maat makelaar oplossings te optimaliseer: LMAXClear MT4 / 5, LMAXClear Broker, LMAXAccess Broker en LMAXAccess Eerste. Daar is ook twee sleutel-makelaar solutions-- PFSOFT wat is 'n tegnologie verskaffer die verskaffing van kliënte met 'n toonaangewende handel tegnologie en dienste en ActForex, 'n onafhanklike verskaffer van voorpunt-handel tegnologie-oplossings. LMAX Exchange bedryf drie afsonderlike likiditeit poele: LMAX Professionele vir makelaar-handelaars, geld bestuurders, MT4 / 5 Makelaars en professionele LMAX Institusionele sluit verskansingsfondse, hoë frekwensie handelaars, maatskappye en GTA's en LMAX interbank, wat is 'n plek FX uitvoering venue vir banke net. Ander kenmerke LMAX Exchange bied 'n demo rekening vir die beginner handelaars wat nie wil hê om risiko's te neem voordat ten volle te verstaan ​​hoe Forex werk. Ander kenmerke sluit in 'n lys van nuus en gebeure, blogs en 'n ekonomiese kalender. LMAX Exchange is nou beskikbaar deur middel van FP Markte, die voorste Australiese makelaar. Daar is 'n 24-uur ondersteuning Sun 22.00 - Vry 22.00 (UK plaaslike tyd) via 'n Britse telefoon of e-pos. Ek was verbaas om te sien dat daar geen chat beskikbaar. Alles in ag genome LMAX Exchange lyk al basisse te dek. Dit is maklik om te navigeer. Downloads duidelik gelys en inligting is duidelik. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar Resensies directly. Forex makelaar met Top Forex Brokers Lmax forex makelaar is die verskaffing van handelsdienste met sy ruil besigheid te verifieer. Hy het 'n betekenis van ware handel en dek al die fundamentele veranderinge wat plaasvind in die forex wêreld. In die forex wêreld, daar is baie makelaars wat nie volle deursigtig en as gevolg van hulle reageer gedrag, handelaars is baie bekommerd, maar hierdie makelaar bied deursigtigheid op 'n hoë vlak. Uitvoering is altyd 'n warm onderwerp tussen handelaars en makelaars en hierdie makelaar gee die waarborg van akkurate en konsekwente uitvoering sonder enige onnodige vertragings. Lmax handel is positief vir kopers en verkopers. Handel met hierdie makelaar is heeltemal in stryd gratis omdat elkeen volg riglyne en weet sy grense. Koste van uitvoering is heeltemal deursigtig en elke handelaar weet oor hulle. Dit makelaar is nie 'n mark maker. Top banke en institusionele likiditeit verskaffers is deel van hierdie makelaars maatskappy. Dit makelaar bied oop bestelboek vir handelaars en handelaars hul handelaars kan herken soos 'n spieël. Dit makelaar bied volle tevredenheid oor pryse, want alles is neutraal en deursigtig vir kopers en verkopers wat kliënte van hierdie makelaar is. Alle soorte van die bestuur strategieë is aanvaarbaar vir hierdie makelaar en die gerief is vir beide partye soos kopers en verkopers. Lmax review vertel die belangrikste ding oor hierdie makelaar. Dit makelaar het nie 'n historiese data behoorlik wat regtig 'n slegte ding oor hierdie makelaar. Handelaars is vererg oor hierdie swak gedrag en wil weet oor hierdie onverantwoordelikheid. Baie handelaars sê dat hierdie makelaar is nie beskikbaar vir ons kliënte. Laat 'n antwoord Brokers Kategorieë Advertensie Webwerf ontwerp deur Zeeshan


No comments:

Post a Comment